Bishal Malla fra Californien er, ikke overraskende, rasende.
Ikke nok med, at hans Tesla midt under kørslen brød i store, voldsomme flammer, så virkede Teslas kundeservice mildest talt uinteresseret i at hjælpe. Faktisk, så gjorde de slet ikke noget.
Derfor håber han at kunne skabe kontakt til en hvis Tesla-ejer i form af Elon Musk.
Bishal Malla har er da også i sin gode ret til at være chokeret over den manglende hjælp fra Teslas kundeservice. For ifølge Bishal var han blot ved at flette ind på den californiske motorvej Highway 99, da det mærkedes som om, at han punkterede.
Men efter blot få sekunder indså han, at der kom røg ud fra bunden. Bishals Tesla Model Y brændte ud i et flammehav minutter senere.
"Der er gået to uger uden én eneste opfølgning (fra Tesla, red.). Jeg har brug for svar for at beskytte andre fra at gå igennem det samme som mig," siger Bishal Malla til Business Insider.
Efter at have stirret sig blind i den mildest talt irriterende situation, måtte han kontakte kundeservice hele fire gange, inden han kom igennem til en medarbejder.
Og først da blev han irriteret.
"Han var så fræk at bede mig om at at tage min fuldstændig udbrændte Tesla med til et anbefalet værksted. Hvordan i alverden skal jeg gøre det," udtaler Bishal.
Efterfølgende har han udtrykt lettelse over at være i live. Derudover kan han fastslå, at han modtager erstatning fra forsikringsselskabet.
Dog må han indrømme, at hans vrede mod Tesla består.
"Jeg er nødt til at høre fra Tesla selv. Var det sket 30 minutter senere, havde hele min familie siddet i bilen, understreger han.
Han har fortsat intet hørt fra Telsa.