Tidligere hotelansat med ulækker afsløring: Derfor bør du aldrig lade din tandbørste ligge fremme

Udland
Foto: TikTok / Shutterstock.com
Foto: TikTok / Shutterstock.com
En tidligere hotelmanager har afsløret en meget ulækker grund til, hvorfor du bør pakke din tandbørste væk på et hotel, når du ikke bruger den.

Lige nu læser andre også

TikTok-brugeren Melly, som også er kendt under navnet @melly_creations, deler ofte ud af sine tips og tricks fra sine dage som hotelmanager.

I en nylig video forklarede hun, hvorfor du ikke bør lade din tandbørste ligge på badeværelset på et hotelværelse. Det er især noget, der gør sig gældende, hvis du på et tidligere tidspunkt har været uhøflig over for personalet.

"Her er grunden til, at du ikke bør være uhøflig over for hotelpersonalet," lød det fra hende i den populære video ifølge The Sun.

"Når de gør rent på dit værelse, mens du bor på hotellet, har jeg hørt om rengøringsassistenter, der rengør visse områder på badeværelserne med en gæsts tandbørste - og det vil du ikke have tæt på din mund. Sørg for, at din tandbørste er pakket væk for at undgå en sådan situation."

Hun tilføjede dog, at hun 'aldrig selv havde gjort det og ville fyre medarbejdere, hvis de havde gjort det'. Det ændrer dog ikke på, at det er noget, der tilsyneladende sker på hoteller rundt omkring.

Det er kommet bag på mange, der har givet udtryk for at være meget forbløffede i kommentarsporet. De fleste af dem husker dog sandsynligvis fremover, at de ikke skal lade deres tandbørste ligge fremme.

"I alle mine år som rejsende har jeg aldrig tænkt over det her. Tak," lød det fra en bruger, mens en anden skrev: "Min tandbørste er altid pakket væk."

En anden hotelmanager har afsløret, hvordan venlighed over for personalet faktisk kan skaffe dig nogle gratis fordele. Chintan Dadhich, manager på Conrad New York Downtown Hotel, har hævde, at gæster altid bør fortælle personalet, hvis de er der i anledning af en særlig begivenhed.

"Disse små detaljer hjælper os med at skabe overraskelser og glæde for vores gæster. Så vi bruger dem til vores fordel for at sikre, at gæsterne forlader stedet glade," sagde han.

Chintan anbefaler også blot at spørge om opgraderinger og sagde, at hvis der er en ledig, vil gæsterne ofte få et bedre værelse uden ekstra omkostninger.

"Hvis der er en ledig opgradering af værelset, kan der nogle gange være en lille ekstra omkostning, men ofte får du det bare. Det skader aldrig at spørge," lød det fra ham.

Hvis du hidtil har været tilbageholdende med at spørge om en opgradering, er der derfor ikke nogen grund til dette. Derimod er det bedre at tage chancen, da det ikke kan udelukkes, at hotellet vælger at forkæle dig med et bedre værelse.

Anbefalet til dig