Bagedyst-Rosa træffer stor beslutning: 'Det kommer jeg til at savne'

Pressefoto fra Rosas egen hjemmeside - rosaudenfilter.dk.

Rosa Kildahl Christensen, der er kendt fra 'Den store bagedyst', har truffet en stor beslutning om at sælge sin virksomhed

63-årige Rosa Kildahl Christensen, der er én af de mest populære deltagere i 'Den store bagedyst', har i et opslag på Instagram afsløret, at hun har truffet en stor beslutning. Hun har nemlig valgt at sælge sin virksomhed.

Læs også

Tommy Kenter afslører: Ramt af kronisk sygdom

Det er tydeligt, at det har været en stor beslutning for Rosa, der kalder virksomheden for sit 'hjertebarn'. Alligevel ser hun det dog som en stor dag, afslører hun i videoen, hun har delt på det sociale medie.

I og med, at hun har solgt virksomheden, der hedder H2O Branding, er det ikke slut med firmaets CO2-neutrale vandflasker. Derimod bliver det ført videre af Morten Svankjær, der har overtaget firmaet.

"Det kommer jeg til at savne. Men det kommer ikke til at forsvinde ud i den blå luft. Jeg har fundet Morten. Han kører det videre, og han har sagt, han nok skal behandle det ordentligt. Og det er jeg ikke i tvivl om, at han gør," siger Rosa i videoen på Instagram.

Køber af virksomheden, Morten Svankjær, driver til dagligt firmaet BEFREE, der også beskæftiger sig med at levere logovand lavet af genbrugsplast til sine kunder. Det skriver SE og HØR.

Foto: Skærmbillede/Instagram

Efter salget af sin virksomhed, som hun har drevet siden 2008, bliver Rosa Kildahl Christensens hverdag naturligvis anderledes. Det betyder dog ikke, at hun er færdig med at være selvstændig erhvervsdrivende. Det afslører hun også på det sociale medie.

Læs også

Sarah Grünewald kaster sig ud i nyt eventyr

"Jeg har mange planer (alt for mange) og kommer ikke til at kede mig. Den største energi kommer til at være på foredrag i “Rosa uden filter” regi, min Youtube kanal, TV, og så alt det der ikke er ord på endnu," skriver hun nemlig i sit opslag, hvilket indikerer, at hun vil fokusere mere på sine opskrifter og sit personlige brand.