Mark klagede over Ryanair: Nu griner internettet af flyselskabets svar

Underholdning
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Mark klagede over Ryanair på de sociale medier, men det var svaret fra flyselskabet, der endte med at få mest opmærksomhed.

Mest læste i dag

Ryanair har igen fået stor opmærksom på de sociale medier, efter et svar til en passager, der havde klaget over et manglende vindue.

Denne gang var offeret meteorologen Mark Bowe, der var utilfreds, da han fandt ud af, at hans 'vinduessæde' faktisk ikke havde et vindue, hvilket ikke var den bedste start på han og konens bryllupsrejse til Ibiza.

Humøret var dog højt, efter Mark var blevet gift, men han kunne ikke lade være med at stikke til det irske flyselskab på Twitter, hvor han delte et opslag, der bl.a. bød på hashtagget '#hvorermitvindue'. Dertil slutter han af med at skrive 'tak @Ryanair'.

Som det næsten er blevet en kutyme for Ryanair på de sociale medier, har de valgt at lave sjov med Mark, i stedet for at give ham et reelt svar - og det har fået mange til at trække på smilebåndet.

Det skriver mediet Daily Star.

Det irske flyselskab har svaret på Marks opslag på det sociale medie med følgende tekst: "Hun fortryder nok, at hun giftede sig med en, der ikke kan læse det med småt."

I det samme opslag bliver han mindet om, at der er noget, der hedder 'vilkårlig sædefordeling'.

Ikke nok med det, så blev der også skudt efter en anden bruger, der svarede på dette opslag fra Ryanair, ved at skrive det følgende: "Ryanair-admin, dine dage er talte."

Som svar på dette, blev der af Ryanair skrevet: "Ligesom dette ægteskab."

Det stoppede dog ikke her, for som tekst på deres profil, skrev Ryanair: 'Vi sælger sæder - ikke vinduer'. Dette blev Mark gjort opmærksom på af en anden bruger, der opdagede det ved et tilfælde.

Ryanair har før fået kritik for, at de kun svarer kunder på de sociale medier, hvis de kan bruge situationen til at skabe et billigt grin. I samme ombæring får de kritik for at ignorere kunder, der har reelle klager, som de gerne vil have gjort noget ved.

Til trods for, at der er mange, der sætter pris på de svar, som Ryanair giver til deres kunder på de sociale medier, har flyselskabet kun 1,4 ud af 5 stjerner på Trustpilot. Ifølge Daily Star har 84% af deres 16.658 anmeldelser kun fået én stjerne.

Anbefalet til dig