Danskerne får noget helt nyt at glæde sig til.
Lige nu læser andre
Lidl har gennem årene vist, at de ikke er bange for at prøve nye veje – både når det gælder butikker, varer og markedsføring.
Nu er kæden klar med et nyt koncept, der skiller sig markant ud fra det vante. Denne gang er det Hollywood, der sættes i spil.
Den tyske discountkæde lancerer nemlig en stor europæisk kampagne for deres værktøjsserie PARKSIDE, og til at føre budskabet ud har de hentet to af filmverdenens mest markante profiler: Arnold Schwarzenegger og Ralf Moeller.
De to skuespillere, som også privat er tætte venner, skal symbolisere netop den energi og folkelige styrke, Lidl ønsker at koble til PARKSIDE.
Kampagnen slår fast, at det ikke handler om perfektion eller store budgetter – men om lysten til at komme i gang og have de rette redskaber.
Læs også
Martin Alles, Senior Vice President Brand hos Lidl International, siger i en pressemeddelelse:
“Som Europas mest solgte gør-det-selv-brand står PARKSIDE for værktøj i høj kvalitet, men også for modet til at tage opgaverne på sig. Vores nye kampagne med Arnold Schwarzenegger og Ralf Moeller viser netop det: at alt er muligt, når man tror på sig selv. Begge personificerer PARKSIDEs ånd, vilje, energi og overbevisningen om, at alle kan gennemføre deres egne projekter.”
Kampagnen lanceres den 1. september 2025 og bliver synlig på tværs af Europa.
Lidl håber, at satsningen både vil styrke brandets profil og give danskerne blod på tanden til selv at kaste sig ud i gør-det-selv-projekter.