Nyt erhvervsnetværk i Vejle ser dagens lys

28/3/18 12:45

Søren Søltoft Holmboe

Triangle Razorbacks skød Vejles nye erhvervsnetværk igang her til morgen. Fotograf: 1st Down Photo
Triangle Razorbacks; Vejles stolte amerikanske fodboldhold tog endnu et skridt ud i den professionelle sportsverden, da det første netværksmøde i klubbens nye erhvervsnetværk løb af stablen. Intet mindre end 20 repræsentanter fra Vejles erhvervsliv havde trodset påskeferien og var mødt op klokken 07.30 for danne det nye erhvervsnetværk omkring klubben.

”Idéen til et erhvervsnetværk har været undervejs i et par år,” udtaler sponsoransvarlig, Kostas Panayotis. ”Vi ønsker at tilbyde vores sponsorer og netværkspartnere noget mere end blot adgang til vores kampe her på Vejle Atletikstadion. Vi ønsker at være et netværk, der er kendt for, at medlemmerne bygger stærke relationer. Det kræver, at vi tilbyder dem et netværk, hvor vi kan mødes om forretningsudvikling, relationsbygning og allerhelst stærke venskaber,” fortsætter Kostas Panayotis. Han udtrykker stolthed over, at det netop lykkedes at samle så mange ansigter på en onsdag i påskeferien.

Det er virksomheden Relationsfabrikken, der driver og faciliterer Triangle Razorbacks erhvervsnetværksmøder. ”Det skal være professionelle, der driver netværket og ikke os selv. Vi ønsker at adskille netværket fra klubben, så der kan komme mange flere vinkler på netværksdelen, end vi formår at skabe som klub,” fortæller Kostas Panayotis.

Morgenfriske erhvervsfolk er samlet til Triangle Razorbacks første erhvervnetværksmøde

Morgenfriske erhvervsfolk er samlet til Triangle Razorbacks første erhvervnetværksmøde

 

Men klokken 07.30?

”Det er en gammel netværkstradition, at man lægger tidligt ud på dagen. Det er erhvervsfolk med en travl hverdag, der skal tage tid ud af deres kalender. Af respekt for de erhvervsdrivende, vælger vi at lægge vores netværksmøder så tidligt på dagen,” forsvarer Kostas Panayotis sig med.

Ifølge Kostas Panayotis vil Triangle Razorbacks erhvervsnetværk netop være kendetegnet ved at være et netværk, hvor man ikke måler hinanden på, hvor meget der bliver handlet med hinanden internt i netværket. ”Vi ønsker at skabe langvarige relationer. Hele klubben agerer som en stor familie. Og det ønsker vi også, at vores erhvervsnetværk kan være. Flere af klubbens sponsorer har været med i mere end 10 år. Så vi ved, at vi virkelig kan noget på den front,” slutter han af.

Man behøver ikke at være sponsor for at være med i netværket.

Hvis man som erhvervsdrivende i området er interesseret i at vide mere om Triangle Razorbacks nye erhvervsnetværk, kan man kontakte Kostas Panayotis. Han er altid klar på en snak om netværk, klub og football.