Er du glad for sodavand? Og måske i særlig grad for de sukkerfri varianter? Så har du helt sikkert bemærket, at de i tidernes løb har lavet et hel væld af varianter.
Du kan blandt andet have været så uheldig at støde på Coca-Cola-varianter med kirsebær eller vaniljesmag - eller måske endda deres Zero-variant med smag af vanilje og ristet peber, som de lancerede sidste år i en begrænset periode.
Atter har Coca-Cola været en tur i det kreative værksted, hvorfor man nu er klar til at løfte sløret for endnu en variant.
Pressemeddelelsen, som Coca-Cola har udsendt, bekræfter et samarbejde med Oreo.
Og til september vil man således kunne købe en sukkerfri Zero-variant med smag af netop Oreo. Omvendt vil Oreo så lancere en udgave af deres kendte kiks med smag af Coca-Cola.
Det oplyser virksomhederne i en fælles pressemeddelelse onsdag.
"Venskabsbåndet mellem Oreo og Coca‑Cola er en legende måde at forene vores fanbaser og hylde styrken i nærvær og sammenhold. Vi kan ikke vente med at se reaktionerne på kampagnen og håber, at fansene vil blive vilde med nytænkningen på de to klassiker," siger Eugenia Zalis, der er marketingchef i Oreo.
Ifølge pressemeddelelsen udkommer de nye varianter i 35 lande. Men det vides endnu ikke, om Danmark er i blandt.
Ekstra Bladet har forsøgt at få en kommentar fra Coca-Colas danske afdeling for at opklare mysteriet. De er dog ikke er vendt retur.