Med over 1,7 millioner kunder er der ingen tvivl om, at Norlys påvirker mange danskeres hverdag.
Derfor skal tingene helst køre som de skal 24 timer i døgnet, men det er noget, de i øjeblikket ikke kan opfylde.
Der er nemlig tekniske vanskeligheder hos koncernen torsdag, og det har efterladt mange kunder uden internetforbindelse, ligesom Norlys' hjemmeside heller ikke fungerer.
Norlys har over for Ekstra Bladet bekræftet, at de står over for et nedbrud, hvis fulde omfang endnu ikke er klarlagt.
Pressechef Michelle Hald fra Norlys udtaler, at "der er problemer lige nu, der gør, at vores hjemmeside slet ikke kan tilgås. Vi får også meldinger om, at der er nogle kunder, der oplever problemer med internettet, men vi kender slet ikke til omfanget endnu."
Virksomheden arbejder på højtryk for at finde en løsning, men der er endnu ingen tidshorisont for, hvornår problemerne kan forventes løst.
De berørte kunder bliver dog forsikret om, at Norlys er i gang med at håndtere situationen og gør alt, hvad de kan for at genoprette normal drift hurtigst muligt. "Vi beklager naturligvis over for de kunder, der er ramt, og vi arbejder på at få løst problemet hurtigst muligt," siger Michelle Hald.