Heidi Klum og hendes 18-årige datter, Leni, medvirker igen i en kampagne for det kendte lingeribrand Intimissimi. Det skriver Page Six.
Det betyder også, at mor og datter igen har poseret til en række billeder sammen, hvor de begge selvsagt er iført ganske lidt tøj, da det er lingeri, de reklamerer for.
På et af billederne af Leni iført en hvide blonde-bh med en række farverige perler sammen med et par matchende trusser. På billedet, hvor hun også er iført en pyjamastop i silke, holder hun i sin mor i hånden.
Foto: Instagram
På et andet billede har Leni skiftet det hvide sæt ud med et andet sæt. 49-årige Heidi har i stedet iført sig et lilla sæt med blonder. På et billede, hvor hun poserer for sig selv, står hun med armene bag hovedet.
"Yiiiipppppiiiiiiii' vores nye Intimissi-kampagne er her," har den tidligere Victoria's Secret-model skrevet som tekst til sit opslag.
Desuden bad hun også sine fans om at dele billeder, hvis de opdager billeder fra kampagnen: "Hvis du ser mig og Leni Klum på reklamer i hele Tyskland, så tag os. Vi deler vores favoritter på vores story."
Foto: Instagram
Billederne er blevet delt på både Heidi og Lenis profiler på Instagram. Heidi slog kommentarer frem, men det gjorde Leni ikke, og her var der mange, der havde noget at sige.
"Jackpot i genetik," skrev en fan, mens en anden skrev: "Legenden og hendes datter."
Der var dog også andre, der var mere kritiske overfor kampagne. Blandt andet skrev en bruger: "Det første, jeg tænker på, når jeg vil posere i mit undertøj: 'Min mor burde være her'."
En anden har påpeget, at Leni er en såkaldt 'nepo baby', ved at skrive følgende: "Hmm, hvordan har en ung dame på 162 centimeter fået en stor modelkontrakt?"
Foto: Instagram
Det er ikke første gang, at Leni er blevet kritiseret for, at hun kun har succes, fordi hun er datter af Heidi Klum og Seal.
Derudover er der også mange, der har kritiseret det faktum, at mor og datter sammen poserer i undertøj, hvilket mange har kaldt for 'underligt' og 'foruroligende'. Det samme gav mange udtryk for, da de sammen poserede for samme brand sidste år.
Foto: Instagram
Igen har Leni dog tage kritikken i stiv arm, hvilket hun også gjorde sidste år, hvor hun til sin mors årlige Halloween-fest i oktober fortalte Page Six, at hun 'ærligt talt ikke kiggede på mange af reaktionerne'.
"Jeg er generelt tilfreds med kampagnen, og jeg havde en fantastisk dag med min mor. Jeg synes, billederne blev fantastiske, og vi havde en fantastisk tid," sagde hun.