Nu kæmper danskerne for at få fingre i produktet, før det ryger af hylderne.
Lige nu læser andre
Når en hårinfluent med millioner af følgere vælger at flyve til Europa alene for at købe et enkelt produkt, vækker det opsigt.
Og det er præcis, hvad den amerikanske hårstylist Matt Newman, bedre kendt som @Mattloveshair, netop har gjort.
Newman, der har mere end 4,5 millioner følgere på TikTok og Instagram, har i en ny video løftet sløret for sit ultimative favoritprodukt – og det viser sig at komme fra det danske brand Curl Girl, som udelukkende forhandles i Normal.
Sådan skriver Woman.dk.
“Et af mine ultimative favoritprodukter til håret kan kun fås i Europa. Så jeg har lavet et hurtigt stop i Amsterdam, for at købe det, inden jeg rejser tilbage til New York. Er det sindssygt?” siger han i videoen, der på få dage har fået over to millioner visninger.
Læs også
Produktet, han taler om, er Curl Girls Leave-in Conditioner Mousse til krøllet hår, som ifølge stylisten er både nærende og fyldt med plejende ingredienser.
Netop derfor sværger han til det i sin egen hårplejerutine.
Men der er en hage ved succesen.
I kommentarfeltet deler flere danskere deres frustration over, at moussen i øjeblikket er udsolgt i mange Normal-butikker. Flere beder direkte brandet om at få produktet tilbage på hylderne.
Hos Normal koster Curl Girls produkter i gennemsnit 72 kroner, og online kan de kun købes i samlede pakker.
Læs også
Med den hype, som Matt Newman nu har skabt, er der stor sandsynlighed for, at efterspørgslen stiger yderligere.
Finder du produktet i din lokale butik, kan det derfor vise sig at være en god idé at slå til med det samme.