Nyheder24.dk
Forside Nyheder Dronning Margrethe indlagt på hospitalet: Har problemer med hjertet

Dronning Margrethe indlagt på hospitalet: Har problemer med hjertet

Dronning Margrethe indlagt på hospitalet: Har problemer med hjertet
Michael W. Holm / Shutterstock.com

Hendes Majestæt Dronning Margrethe er blevet indlagt med hjerteproblemer.

Hendes Majestæt Dronning Margrethe er her til eftermiddag blevet indlagt på Rigshospitalet på grund af hjertekrampe. 

Det skriver Kongehuset i en pressemeddelelse.

Dronning Margrethe vil være indlagt hen over weekenden til observation og yderligere undersøgelser. 

Hendes Majestæt er træt, men ved godt mod. 

Kongehuset vil melde ud, når der er nyt.  

Vi her på redaktionen ønsker Hendes Majestæt Dronning Margrethe en god bedring.

Ads by MGDK