En passagers flyvning tog en forfærdelig drejning, efter at en misforståelse med kabinepersonalet eskalerede til en anspændt konfrontation.
Lige nu læser andre
Passageren delte i et opslag på Reddit, at hun blot sad og så en Instagram-reel på flyet, da hun blev anklaget for at være på et videoopkald. Episoden, som hun beskrev som ‘ekstremt pinlig og ydmygende’, har skabt vrede og debat online.
I opslaget genfortalte den rejsende kvinde oplevelsen, som begyndte med en interaktion med en stewardesse under serveringen af snacks.
“Mens jeg vælger mine snacks, sagde hun til mig, at hun havde set, at jeg tog et videoopkald,” skrev kvinden.
På trods af forklaringen om, at hun blot så et videoklip, og endda viste telefonen som bevis, ‘stod hun der og argumenterede med mig og sagde: Du var på et videoopkald’.
Situationen eskalerede, da stewardessen rapporterede hændelsen til en supervisor. Da den anden medarbejder fra Delta Air Lines kom hen, blev passageren mødt med en trussel om en stor bøde.
Læs også
“Da han kom hen til mig, truede han med, at jeg ville få en bøde på 70.000 dollars, hvis jeg var på et videoopkald,” skrev kvinden.
Passageren forklarede, at ingen af besætningsmedlemmerne gav hende mulighed for at forklare sig, men i stedet ‘hævede stemmen, talte hen over mig’ og ‘skabte en scene på flyet foran alle passagererne’. Til sidst måtte kvinden bede dem om at lade hende være i fred.
“Jeg er normalt en meget afslappet person, så denne oplevelse var ekstremt pinlig og ydmygende. Hvad synes I? Skal jeg indgive en klage?” spurgte hun i sit opslag.
Opslaget fik massiv opbakning, hvor mange andre brugere opfordrede den kvindelige passager til at klage.
“Jeg har faktisk oplevet det før,” skrev en bruger, og fortsatte:
Læs også
“Jeg sad ved siden af min kone. Vi snakkede, men jeg havde mine AirPods i, bare med transparent lyd slået til eller noget. Stewardessen sagde til mig, at jeg skulle lægge telefonen væk, og jeg svarede: ‘Jeg taler bare med min kone’.
“Hun sagde igen, at jeg skulle lægge den væk, og jeg viste hende telefonen for at bevise, at jeg ikke brugte den.”
Brugeren tilføjede, at de ‘endte med at indrapportere hende ved navn og fik nogle bonus-miles ud af det’.
Andre brugere var meget direkte i deres råd.
“Indgiv en klage uden tvivl. Forfærdelig opførsel,” skrev en, mens en anden opfordrede til hurtig handling for at få kompensation: “Indgiv klagen hurtigt og få den kompensation! Hurtigt, for det her er helt urimeligt!”
Læs også
Mange påpegede også det urealistiske i at kunne føre et videoopkald på et fly med den notorisk upålidelige Wi-Fi.
“‘Jeg kan bevise, at jeg ikke var på et videoopkald, baseret på det faktum, at jeres Wi-Fi skal være stabilt nok til rent faktisk at kunne gennemføre et videoopkald – hvilket det ikke er’,” skrev en person.
Passageren fulgte rådet og indgav en klage, og flyselskabets svar kom hurtigt.
“Jeg indgav klagen, og Delta gav mig 10.000 bonusmiles. Jeg blev overrasket over, hvor hurtigt de reagerede,” skrev brugeren i en opdatering.