Måske er det dig, de leder efter.
Lige nu læser andre
Fejl kan ske alle steder – også i dit lokale supermarked.
Hundredvis af varer bliver hver dag scannet ind, pakker udleveres, poser bæres ud, og kunderne får den hjælp, de har brug for.
Når man har at gøre med stor volumen, som supermarkederne har, er det næsten utænkeligt, at der ikke bliver lavet et par menneskelige fejl, og det var netop, hvad der skete i Sønderris i fredags.
Hos 365discount Sønderris måtte personalet den 29. august indrømme, at en beklagelig fejl havde sneget sig ind.
I et opslag på butikkens Facebook-side skrev de åbent til kunderne:
Læs også
“Kære kunde. Vi har i dag lavet den fejl og udleveret en pakke forkert, som ikke skulle have været til dig,” lyder meldingen.
Den pågældende pakke er en mindre forsendelse fra kosttilskudsvirksomheden Musclehouse.
Ifølge butikken blev den udleveret ‘lidt over 13 tiden i dag fredag d. 29/8’. Kassen, som blev givet til en kunde ved en fejl, beskrives som en sort papkasse. Butikken lægger ikke skjul på, at situationen er irriterende:
“Det er møg ærgerlig og skide træls, men det er 100 procent vores fejl,” skriver butikken, der tilmed efterlyser kunden, som fik den forkerte pakke med hjem:
“Er det dig som har fået pakken udleveret så må du meget gerne komme retur med den, så vi kan få den udleveret til rette person.”
Læs også
Om pakken allerede er kommet retur, vides ikke, men i Sønderris håber personalet på, at en kunde inden længe tropper op med den sorte papkasse, så den kan finde vej til den rigtige adresse.
Herunder kan du se det omtalte opslag.